ANALYSE:

Met diverse analysetools ga ik op zoek naar jullie kernwaarde(n) en bekijken we samen de groeimogelijkheden van jouw product, dienst en merk. Hieronder zie je een aantal bouwstenen welke we (on)afhankelijk van elkaar kunnen analyseren.

 

Marktonderzoek

Kwalitatief onderzoek waarmee we jouw markt op individueel niveau in kaart brengen.

Merksterkte

De groeipotentie van jouw merk gaan we ontdekken door onze quickscan langs negen dimensies te houden.

Inzichten

Met onze kwalitatieve onderzoeksmethode customer development, komen we erachter wat jouw klant daadwerkelijk wil, denkt, nastreeft en beleeft.

Bestaande kracht

Benut de potentie van je team door ze hun eigen kracht te ontdekken en te activeren. Waar zit de potentie  in jouw team en welke types zouden we nodig hebben om jouw visie te bereiken?

 

 

Geinteresseerd? Neem dan contact met op. Dit kan via het contactformulier of door mij te bellen; 0623778494